понеделник, 30 декември 2013 г.

Пабло Пикасо


В младежките ми години Пикасо беше най-най-любимият ми художник. Често прелиствах двата албума с репродукции на негови творби, които имах и дори успях ентусиазирано да направя почти точни копия на "Дон Кихот и Санчо Панса" и на няколко други картини. Но на кои - не помня вече.

Музеите на Пикасо:

Музеят на Пикасо в родния му град Малага:
Обиколила съм някои от музеите на Пикасо, но в Испания кракът ми не е стъпвал и не познавам този музей. Е, поне виртуално да се запознаем с него, казват Марта и Роки.



Връзки:
Още един видеоклип за Музея на Пикасо в Малага
Към сайта на Музея на Пикасо в Малага


Музеят на Пикасо в Барселона
Включила съм този музей в списъка със задължителните места, където ще отида в Барселона, живот и здраве тази есен. Надявам се да успея да видя изложбата от картини на Пикасо - пейзажи от околностите на Барселона, която музеят организира тази година.

Към сайта на Музея на Пикасо в Барселона