вторник, 12 юни 2018 г.

Валини копия на известни и не толкова картини:

Невероятно: Открих тази моя "творба" в дома на близка приятелка. Оказа се, че съм и я подарила преди мнооого години. Май е най-хубавото нещо, което съм създала.


Ян Ван Ейк, Автопортрет.

Следват много по-скорошни копия, правени с учебна цел.


Една от първите ми картини с масло,
копие на картина на руски художник,
но забравих името му.
Картината е учебна и е под вещото ръководство на учителката ми по живопис Дея Симеонова.




Реплика на Матис. Детайл.
Гордостта ми е, че постигнах този шедьовър с маслени пастели.




Тукан. Пастел. Също е учебна рисунка. Подарих я на добра приятелка.


Тази картинка ми е спомен от времето,
когато изучавах изкуството на австралийските аборигени.
Направих няколко "уж мои, в техен стил", но бяха несполучливи.

Недовършено копие на Матис. Срамота, ама - спомен!